Abonnemang Malmö

Vi hjälper er verksamhet hitta rätt telefonilösning.

Som företagskund hos oss spar du både tid och pengar och får service i världsklass.

Vi samarbetar med Sveriges största operatörer och växelleverantörer och jämför/hittar rätt lösning som passar er verksamhet bäst.

Du får en personlig kontaktperson att ringa oavsett om det gäller växel, abonnemang eller fakturafrågor.

 

Personlig Service

Som kund till oss på RingUp/Sellcom får ni en personlig kontaktperson som hjälper er med support av hela er telefonilösning och jämförelse mellan operatörernas olika erbjudanden.

Tack vare vårt nära samarbete med alla stora telekomoperatörer kan vi erbjuda tjänster som passar alla kunder oavsett storlek, bransch eller behov.

Med oss som samarbetspartner får ni alltid neutralitet vid upphandling och alltid bästa möjliga lösning till rätt pris.

Våra kunder sparar i genomsnitt 20-30% när vi ser över befintliga avtal.
Vi analyserar er verksamhets behov och väljer ut de bästa företagsabonnemangen utefter era önskemål och behov.
Allt för att ni ska få full kostnadskoll, den bästa lösningen och kunna fokusera på det viktiga – Er verksamhet.

Abonnemang

Vi samarbetar med Sveriges största operatörer, Vi hjälper dig spara tid och pengar då vi jämför och tar fram det avtal med abonnemang som passar just er verksamhet bäst.

Oavsett Operatör – En Leverantör
Vi Jämför – Du Sparar

Vi hjälper till och styr upp er växel från önskemål till driftsättning.

Vi erbjuder både operatörs och operatörsoberoende växel.

En växel ger er verksamhet ett professionellt intryck.

Era kunder kommer lättare i kontakt med rätt person direkt på ert företag vilket sparar tid för er och får era kunder nöjdare.

Ringup Me

Ringup Me

En molnbaserad telefonväxel

Ringup Me passar såväl det mindre företaget med enkla behov till det större företaget med komplexa behov då lösningen har en stor flexibilitet och kan anpassas då behoven förändras. Softphone, mobil, bordstelefon, DECT – valet är ditt. Med vår tjänst får ni inte bara tillgång till den allra senaste tekniken, utan erbjuds tillika snabb och professionell, konsultation, förstudie, installation, driftsättning, support och service. 

Kontakta oss för mer information om hur vi kan hjälpa just dig.

Läs vår broschyr här

 

Slipp besväret – Vi får ditt samtal besvarat

Ringup Svarsservice är en del av RingUp ME men fungerar även tillsammans med de flesta växelplattformar på marknaden.

Service i världsklass

Vi strävar alltid efter att ha världens gladaste personal. Vi vet nämligen hur stor skillnaden är när en kund bemöts av personal med ett leende på läpparna, även när det sker över telefon.

Våra tjänster

Svarsservice eller telefonpassning, vi skräddarsyr lösningen som passar bäst för just ert företag. Vi vet hur viktigt ett första intryck är. Hos oss bemöts alla era kunder av erfarna telefonister som ger era kunder den bästa tänkbara servicen.

Ett missat samtal kan innebära en missad affär, vågar du chansa?
Vi garanterar ditt företags tillgänglighet!

Lösningen heter Ringup Svarsservice

Läs vår broschyr om svarsservice här

Oberoende & Neutralt

Du behöver inte gå till varje operatör och be om en offert, Vi hjälper dig jämföra mellan de största operatörerna och med en noggrann behovsanalys tar vi reda på din verksamhets behov och tar fram de avtal som möter ert behov bäst sedan är det du som väljer det som känns rätt.

Enkelt & Tidsbesparande

Eftersom vi har alla de största operatörerna kan vi förhandla fram det bästa priset åt dig så att ni får det bästa erbjudandet, samtidigt spar ni även tid genom att överlåta letandet till oss. Detta resulterar i bättre fakturor, mer tid till din verksamhet och funktionaliteten som bidrar till att verksamheten fungerar på bästa möjliga vis.

Personligt & Proffsigt

Vi som jobbar på RingUp Sellcom har lång och stor erfarenhet från telekom och IT branschen. Du som kund kan känna dig trygg med att abonnemangslösningen vi hjälper dig med är driftsäker, att informationen vi ger stämmer och om du behöver hjälp så har vi svaren och ger dig snabb hjälp istället för att du ska ringa runt till kundtjänst i flera timmar.

Svar på vanliga frågor

När kan jag förlänga mina avtal?

Kontakta oss så ordnar vi fram en full specificerad bindningsrapport över alla abonnemang ifylld med när avtalen går att förlänga och vad det är för typ av avtal ni har.

Får jag betala dubbelt om jag byter opteratör?

Som företagare har man alltid 3 månaders uppsägningstid på abonnemangen. Därför är det bra att vi kan inaktivera de nya abonnemangen 3 månader från försäljningsdatum för att de nya abonnemangen blir då kostnadsfri.

Vilken operatör har bäst täckning?

Kontakta oss på telefon eller mail så kommer vi ut och gör ett täckningstest hos er för att ta reda på vilken operatör som passar just er position och verksamhet bäst. Täckningskartor går att läsa via men täckningen kan variera på grund utav vad för material ert kontor/byggnad är byggt utav.

Kan ni avsluta våra gamla aboonemang åt oss?

Nej du som står som ägare av dina abonnemang måste begära att dem avslutas till operatörens kundtjänst då det endast är abonnemangsinnehavaren som har rätt till att avsluta avtalet, Kontakta oss så får du din kundtjänst telefonnummer.

Har alla operatörer EU-roaming gratis?

I november 2015 fastslogs i en ny förordning att roamingleverantörer från och med den 15 juni 2017 inte får debitera roamingkunder några tilläggsavgifter utöver det nationella slutkundspriset för de reglerade roamingtjänsterna röstsamtal, sms och data när de nyttjas inom EU. Läs mer i artikeln hos pts eller ring/maila så berättar vi mer.